Kako v obdobju pomanjkanja časa in denarja telefonsko komunicirati na način, ki vodi do ciljev in skupnega zadovoljstva, je izziv številnih zaposlenih, ki vsak dan komunicirajo po telefonu s strankami, poslovnimi partnerji in sodelavci.
Zavedanje, da z načinom komuniciranja izkazujemo (ne)spoštovanje in odnos do sogovornika, je podlaga za ukrepanje v smeri učinkovite telefonske komunikacije. Neprecenljiv je občutek, ki nakazuje, da se je nekdo razveselil vašega klica, vas nagovoril s prijetnim tonom in da vam je nekdo pripravljen pomagati v pravem pomenu besede.
Osebo, ki sprejme naš klic preko telefona lahko primerjamo s spletno stranjo podjetja (www.podjetja). Nekatere nas »pritegnejo«, ob drugih pa se raje obrnemo drugam. V kolikor menite, da obstajajo neizkoriščeni potenciali na področju telefonske komunikacije, vas vabimo k udeležbi izobraževalnih delavnic.
Ponujamo tri osnovne usmeritve, splošnega programa, glede na vsebino telefonskih klicev:
- Telefonska prodaja (Telemarketing)
- Profesionala telefonska komunikacija (sprejem klicev).
- Telefonska izterjava – izvensodna izterjava
Izvedbe prilagodimo glede na predznanje, vaše želje ter cilje. Izobraževanje lahko traja nekaj ur ali pa zajema večmesečne projekte izobraževanja, kjer se sistematično posvetimo želenim spremembam (analiza stanja, določanje strategije, oblikovanje in izvajanje izobraževanj, evalvacija ter končno poročilo).
Predavateljica: Sonja Čeh, ima preko 15 let profesionalnih izkušenj povezanih z telefonsko komunikacijo, trženjem, od tega več kot 10 let z vodenjem in izobraževanjem zaposlenih. 7 let je vodila klicni center, ki je dnevno sprejemal klice preko 70 slovenskih podjetij ter po potrebi izvajal odhodne klicne akcije. Kombinacijo teorije je združila s prakso iz lokalnega področja ter oblikovala ustrezne programe za različna področja.